28.02.14

 
Igårkväll var det kaos. Fick världens huvudvärk helt plötsligt och bara efter någon timme så blev det allt svårare för mig att se för det blev suddigt för ögat. Migränen börja komma tillbaka och bestämde mig för att sova i soffan för att vila bättre. Det blev senare värre så jag gick och sov inne i mammas säng, men det vara inte länge för efter en stund började jag må illa så gick vidare till badrummet och satt där någon timme för det kändes som jag skulle spy. Vilket jag gjorde till slut också. Därför så blev det bestämt att stanna hemma och ta lov en dag tidigare och jag mår mycket bättre nu.
Ska bara vila och försöka äta lite. Jag ska kanske vara barnvakt imorgon så måste samla på krafterna.
 
Vi töntade oss nere i klädförrådet igår på teatern och lekte En Midsommarnattsdröm.